Strona: Postępowanie po przyjeździe do uczelni partnerskiej / Dział Współpracy Międzynarodowej

Postępowanie po przyjeździe do uczelni partnerskiej

Obowiązki studenta po przyjeździe do uczelni partnerskiej:

  1. Zgłoszenie się do biura Erasmus+ danej uczelni partnerskiej.
  2. Zarejestrowanie się w uczelni oraz dopełnienie wszelkich formalności wymaganych przez uczelnię partnerską i władze danej miejscowości.
  3. Uczestniczenie we wszystkich zajęciach oferowanych przez uczelnię partnerską (wykłady, ćwiczenia, laboratoria itp.). Student wyjeżdżający na studia do uczelni zagranicznej w ramach programu Erasmus+ ma takie same prawa i obowiązki jak studenci lokalni.
  4. Możliwość dokonania zmian w ustalonym programie studiów po przyjeździe do uczelni zagranicznej (changes to Original Learning Agreement) – przesłanie dokumentu zawierającego zmiany i uzyskanie akceptacji tych zmian zarówno koordynatora programu uczelni zagranicznej jak i prodziekana danego wydziału PRz.
  5. Pod koniec pobytu - uzyskanie wymaganych dokumentów:
  • Transcript of Records (świadectwo zawierające wykaz zaliczonych przedmiotów z pkt. i ocenami ECTS),
  • Potwierdzenia pobytu (Confirmation of Stay).

UWAGA!

W przypadku rezygnacji z programu po otrzymaniu należnego dofinansowania, student jest zobowiązany do zwrotu wypłaconej kwoty uwzględniając różnice kursowe.

Nasze serwisy używają informacji zapisanych w plikach cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, które możesz zmienić w dowolnej chwili. Więcej informacji odnośnie plików cookies.

Akceptuję