Postępowanie po przyjeździe do uczelni
Program Edukacja, Mobilność w szkolnictwie wyższym (MF EOG)
Obowiązki studenta po przyjeździe do uczelni partnerskiej:
- Zgłoszenie się do biura Erasmus+ danej uczelni partnerskiej.
- Zarejestrowanie się w uczelni oraz dopełnienie wszelkich formalności wymaganych przez uczelnię partnerską i władze danej miejscowości.
- Uczestniczenie we wszystkich zajęciach oferowanych przez uczelnię partnerską (wykłady, ćwiczenia, laboratoria itp.). Student wyjeżdżający na studia do uczelni zagranicznej w ramach Programu Edukacja ma takie same prawa i obowiązki jak studenci lokalni.
- Możliwość dokonania zmian w ustalonym programie studiów po przyjeździe do uczelni zagranicznej (changes to Original Learning Agreement) – przesłanie dokumentu zawierającego zmiany i uzyskanie akceptacji tych zmian zarówno koordynatora programu uczelni zagranicznej jak i prodziekana danego wydziału PRz.
- Pod koniec pobytu - uzyskanie wymaganych dokumentów:
- Transcript of Records (świadectwo zawierające wykaz zaliczonych przedmiotów z pkt. i ocenami ECTS),
- Potwierdzenia pobytu (Confirmation of Stay).